fannyinaustralia.blogg.se

Följ mitt äventyr Down Under

Solförmörkelse på solkusten

Kategori: Allmänt

Tidigt imorse var det solförmörkelse här hos oss och alla var självklart uppe och skulle kolla. 6.30 ringde klockan och jag var riktigt uppspelt och förväntansfull. Men kom ju sedan på att man inte ens får lov att TITTA PÅ DEN? Jag tjuvkikade lite på den genom mina solglasögon för att överhuvudtaget kunna säga efteråt att jag sett den... Det flimrade i ögonen ett bra tag efteråt men det var det värt! Jag försökte ta kort på det för att kunna dela med mig till er andra. Nedanför har ni resultatet, inget vidare alltså. 
 
Hittade en plastpåse fylld med sand i vårat kök idag. Frågor på det? 
 
Nu ska jag fortsätta plugga advertising och äta lite melon. Adjöken adjö! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: