fannyinaustralia.blogg.se

Följ mitt äventyr Down Under

Shit just got real

Kategori: Allmänt

Grannen nedanför överraskades ikväll av den här "sötnosen". Började nästan tro att det bara fanns söta kängurur som hoppade omkring här, men nu verkar det riktiga Australien visa sig. Jag och min rumskompis Jackie funderar på att börja hemskolning så vi slipper gå den läskiga vägen till Uni. Vägen passerar en sjö, en mindre "skog" och något träskliknande - idealistisk för massor av läskiga varelser. Tydligen är det en brun orm som man ska passa sig extra mycket för. Den här verkar dock vara av någon annan typ. "Wait.. it isn't brown though, you won't die... that fast."- som en kille kommenterade fotot på facebook. Tack och lov, nu känns det mycket tryggare! INTE. 
 
God natt, nu ska jag försöka slingra mig från datorn och drömma om... Vattenslangar. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: