fannyinaustralia.blogg.se

Följ mitt äventyr Down Under

Frisk, äntligen!

Kategori: Allmänt

Denna veckan kan jag äntligen prova mina fina nya träningskläder som min mamma skickade till mig för ett tag sedan som en för tidig födelsedagspresent. Har haft ett uppehåll med träningen mot min vilja på grund av sjukdom, men nu känner jag mig bra och på fredag kör jag igång igen! Då hinner jag bli lagom vältränad tills min födelsedag. Lördag, dagen efter... ;) 
 
Jag sitter just nu i biblioteket och pluggar inför ett test som jag har i eftermiddag. Ogillar att plugga till test eftersom det är så svårt att veta vad jag ska läsa! Men jag antar att det är det som är meningen. Läsa miljoner sidor för att sedan få 10 frågor att besvara på 50 minuter. Hoppas det går vägen i alla fall. Sedan blir det hem att plugga lite till och som belöning tänkte jag titta lite på det nya avsnittet av Grey's Anatomy och äta choklad! 
 
Här är de fina sakerna mamma skickade mig
 
Saknar mamma lite extra nu när min födelsedag börjar närma sig. Här är en fin vårbild hon skickat till mig :) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: