fannyinaustralia.blogg.se

Följ mitt äventyr Down Under

Ny inneboende

Kategori: Allmänt

Jag och Theodor har fått en ny inneboende. Han har oproportionerligt långa ben, ett ständigt (ibland opassande) stort leende samt han är väldigt hårig och grön. Jag träffade Grodprinsen första gången i november förra året och jag erkänner, det var kärlek vid första ögonkastet. Med sitt ful-söta utseende är han nästan omöjlig att inte finna charmig. Vi kramades lite flyktigt inne på K-mart och skiljdes sedan åt. När vi sedan sprang på honom inne på K-mart den 9 februari i år var det som att vi aldrig varit ifrån varann! Theodor fotade oss igen för att föreviga minnet åt mig. Han var den sista i sin klan kvar i affären så jag förstod att detta antagligen var vårt sista möte. Därför förstår ni nog att jag blev chockad när han satt inne i vårt vardagsrum den 14 februari när jag vaknade, på självaste valentines day! Han hade kommit för att stanna visade det sig. Inte nog med det, han hade med sig en present. Visst är det allt en riktig prins jag pussat? 
 
17 november 2012
 
 
9 februari 2013
 
14 februari 2013
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: