fannyinaustralia.blogg.se

Följ mitt äventyr Down Under

Spring break!

Kategori:

Idag startade mitt två veckor långa lov! Den 24 bär det av mot barriärrevet. Vi ska stanna fem dagar, varav tre dagar kommer spenderas på en båt! Vi fyller en hel buss, 22 Svenskar och en tjej från Australien. Kommer bli underbart! Första veckan på lovet är inte planerad ännu, kommer bli lite dagsutflykter och lite (ytterst lite) plugg. Kommer bli ganska hektiskt i skolan direkt efter lovet så jag måste få lite gjort innan dess tyvärr...
 
Igår skypade jag med Jessica i en timme. Det var så roligt att se henne och höra hennes röst! Skype är fantastiskt, känns som att man är precis bredvid varandra, trots att det är flera världsdelar emellan. Snart är det hennes tur att sätta sig på flyget hit bort... Så glad för hennes skull (dock inte över den långa flygresan)! Blev lite nostalgisk efter samtalet och kollade på lite gamla bilder. Jag och Jessica har ju varit roomies back in the days (2008-2009), och det finns mycket roliga minnen från den tiden... 
 
Lite (många) gamla bilder från 2008 och 2009 som fick mig att sakna mina vänner därhemma lite extra igår: 
 
7 blonda tjejer i Thailand januari-februari 2009


 
 
 
 
Nyår 2009/2010

Norge 2009 
  
 
Röda Sten, Göteborg 2008. Vi gillar tydligen att "klä upp" oss
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: