fannyinaustralia.blogg.se

Följ mitt äventyr Down Under

Plugga is life!

Kategori: Allmänt

Fredag kväll, snart elva, och vad gör jag? Inte festar jag som alla andra festprissar här i området. Nej jag sitter på biblioteket och studerar advertising så ögonen blöder. "Det är mycket nu" som man säger! Tack och lov blev rapportens inlämningsdag flyttad från idag tills på måndag, annars hade jag varit lite illa ute. Fast det mesta ordnar ju sig oftast bara man lägger manken till... Som jag gör nu, bloggar istället för att skriva på min rapport. Jag tog med mig spagetti och köttfärsås, chips, popcorn, lakrits, frukt och diverse drycker för att hålla mig motiverad och fokuserad här ikväll. Det mesta är nu uppätet och även motivationen börjar tryta... Nå, ett litet tag till orkar jag nog!
 
Det var mycket om ingenting, hejdå!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: