fannyinaustralia.blogg.se

Följ mitt äventyr Down Under

Ny adress

Kategori: Allmänt

Då var det alltså ett faktum. Jag spenderar mer tid i biblioteket än hemma nu för tiden. Inte ens sover gör jag hemma längre. Passar på att blunda lite då och då under tiden jag skriver rapporter, det får räcka. Och inte känns det som att jag blir smartare heller, känns snarare som att kunskapen håller på att rinna av mig. Sitter mest och funderar på när jag ska måla om mitt lilla krypin här. Den blåa färgen påminner för mycket om himlen utanför. Eller kanske ska måla dit en stor fet sol också så blir det mer verklighetstroget och likt omgivningarna utanför. Inte behövs det några solglasögon här inne inte.... Snarare en pannlampa. "What doesn't kill you makes you stronger" sjunger Kelly Clarkson i mina hörlurar. Yeah right! Min hjärnkapacitet håller på att tvina bort av all kaffe! 
 
 

Kommentarer

  • Martina säger:

    Äh, biblioteket is the shit! Inte för jag är där så ofta, men antalet böcker i min lägenhet ger mig känslan här hemma iaf... :) kram

    2012-10-18 | 09:27:14
    Bloggadress: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här: