fannyinaustralia.blogg.se

Följ mitt äventyr Down Under

Söndag

Kategori: Allmänt

Idag har varit en ganska stillsam dag bestående av solning vid poolen, en vända till affären och lite försök till plugg. Nästa vecka är "study week" vilket betyder att vi inte har några lektioner utan  får tid att plugga inför våra final exams. Jag har tre stycken och kommer behöva plugga stenhårt hela veckan... 
 
Köpte ett nytt torrshampoo idag i affären, om än lite skeptisk till en ingrediens, getmjölk... Det var ju nytänkande tänkte jag! Jag köpte det och visade det för Li utanför affären. Hon påpekade att "oat milk" är havre och inte get (goat) som jag tänkte. Kan bli lite trassligt med de engelska orden ibland. Men jag antar att det faktiskt är vettigare (?) att spraya havremjölk i huvudet... Kanske.
 
 
 
Vi blev lite uttråkade här i vår lägenhet idag och slog in Aaron till en fin julklapp! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: